Play like a girl
desafíos de las mujeres en la industria del videojuego y la tecnología
Amores, Marina
Encara que a l'origen el videojoc es va pensar com un dispositiu domèstic familiar, la veritat és que aquest enfocament va durar molt poc temps. De mica en mica es va establir culturalment que el videojoc era un espai exclusiu per a homes, un refugi a què les dones no estaven convidades perquè, segons s'havia consensuat, les dones no podien ser bones programadores ni creadores perquè en primer lloc no havien desenvolupat interès per la tecnologia ni pel consum dels videojocs. Però sabies que, en realitat, les dones havien estat pioneres en la programació encara que no tenien el mateix accés a l'educació que els homes? Aquest llibre es divideix en tres eixos principals per abordar totes les esferes en què les dones poden relacionar-se amb els videojocs: com a desenvolupadores, com a comunicadores i com a jugadores. Parlarem tant de les treballadores i creadores com de les estudiants, de la premsa i els mitjans que tracten el videojoc així com del màrqueting i la publicitat que decideix com vendre aquests productes culturals ia qui dirigir-se, per finalment acabar introduint-nos a la comunitat de jugadors, amb l'assetjament online, els prejudicis cap a les jugadores, la professionalització als esports i el streaming.
- Autor
-
Amores, Marina
- Matèria
-
Esports i jocs
> Jocs
- EAN
-
9788448036485
- ISBN
-
978-84-480-3648-5
- Edició
- 1
- Editorial
-
Libros Cúpula
- Pàgines
- 240
- Alçada
- 23.0 cm
- Amplada
- 15.0 cm
- Data publicació
- 14-06-2023
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció
- Divulgación